Minggu, 15 Mei 2011

Sukma

mungkin engkau tak terasa embun cintaku
yang lama menyirami kelopak cintamu
haruskah aku hujankan setiaku
dan engkau menjadi basah dengan kasihku
seandai engkau dingin, selimut dengan cintaku
dan seandai kau rindu, kau sebutlah namaku

kugenggam harapan ini dan mendaki ke puncak cintamu
keangankan hidup ini berseri umpama pelangi
dan di hujung sana bersinar cahaya bahagia

benarkah sukmaku berwajah seribu
itulah kabar yang membelenggu aku

oh sukmaku,
renunglah aku, pastinya engkau tahu
cahaya setia jelas terpancar

berilah aku katamu satu keyakinan
satukanlah oh kasihmu dengan cintaku
pasti purnama itu akan lebih bersinar
kupinta bintang itu
kukalungkan untukmu, sukma

-Classmate

Download Classmate - Sukma.Mp3

2 comments:

Myra Jay mengatakan...

Suka ayat nie.. Punya maksud sangat indah :)


BTW 1st impression masuk blog awk, sangatlah best & spesel... 1st time jumpa

Unknown mengatakan...

Ini hanya sebuah lirik dari sebuah lagu fave saya, Sukma....

Posting Komentar

 
 
Copyright © 2012 Cha'unk El Fakir
On Google+, Facebook and Twitter